dag 2 - min första kärlek!

min första RIKTIGA kärlek lever jag med än idag.

Vi träffades för drygt 5 år sedan på fest i flen. Den finaste kille jag någonsin sett. Stora bruna ögon, brunbränd och snygg som sjutton. Jag tror det var lite kärlek vid första ögonkastet, eller ja.. nånting var det iallafall!

M är en av de snällaste människor jag vet, han ställer alltid upp och är ärlig. Han älskar mig precis som jag är och är väldigt bra på att visa/berätta hur mycket han tycker om mig. Han har ett hjärta av guld och är världens bästa pojkvän.

du & jag!




Postat av: M

<3

2011-09-27 @ 21:26:26
Postat av: Josefina

Ni är så fina tillsammans :)

2011-09-28 @ 12:54:16
Postat av: sandra

tack gullis :)

2011-09-28 @ 13:35:31

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!