dag 3!

Tanken var att jag och julia skulle gå lida klockan tio, men jag känner verkligen inte för det i det här vädret! Usch, det är verkligen höst!

Kunde verkligen inte sova inatt, vet inte vad det berodde på. Brukar ha svårt att sova när det är fullmåne, men jag såg inte ens någon måne igår? M gick upp vid halv nio och jag straxt efter, så jag hoppas på att jag kommer kunna sova tidigt ikväll!

Ligger som vanligt när jag är ledig i soffan och ser på tv och dricker te. Som sagt detta är dag 3, det har varit tufft, jag skulle ljuga om jag inte sa det. Men med resultat så känns allt lite enklare och lite mer peppande, idag visade den på 2,5 kilo minus och eftersom inte jag och julia gick ut och gick nu så tänkte jag dra ner till nautilus vid tolv och gå "lidan" på bandet. Alltså ca. 8km, det tar ungefär en timme och tio minuter.

Efter träningen så åker vi till mormor och morfar, weeei


ja, så här ser jag ut utan allt kladd, schliiiten!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!