dag 4 - det här åt jag idag!

Jag har haft en supermysig dag idag.

Jag sov till klockan halv tio, gick upp och tvättade av mig. Tittade på efter tio, bäddade, plockade ihop lite tvätt och åkte till mamma och startade en maskin. Gick ut och gick runt sjön. Sen bestämde jag och lollo oss för att åka till katrineholm för att bara mysa. Äta lunch på sultans och gå i lite butiker. Jag hittade en jättefin filt och nya (lite höstigare) gardiner och lördagens festklänning. Inte så speciell men bara hur fin som helst.

Nu är jag hemma igen och M är och handlar lite "plockmat" som var hans önskan ikväll. Kex, ost, räkor och vindruvor, mysigt! :)


dagens lunch, en bit tacopaj med sallad!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!