dag 5!

Hallå!

Nu har jag grejat och donat härhemma så nu är det lite fredagsfräscht! Önskade mig en blombukett av M innan han åkte till skolan, så hoppas på att han kommer hem med en fin sådan när han slutar vid 5!

Idag har jag varit och handlat, solat och tränat, så nu har jag det roliga kvar tillsist. :)
Ska snart åka iväg till Sara så ska vi rida, åhh mys det ska bli.
Ikväll är vi bjudna till mamma på middag sen ska vi alla gå på bio. Jägarna 2, kul!



Jag har ångrat mig, det skulle kännas mycket bättre att räkna ner dagarna än att räkna uppåt. Nu är jag på dag 5, alltså 9 dagar kvar. Nu känns allt helt okej faktiskt. Har gått ner 3,5 kilo, egentligen har jag ingen speciell vikt jag vill komma ner till, jag vill bara trivas. Det finns en känd person som jag vill se ut som och som är typ lika lång som jag, samma kroppsform osv. Så, såsom hon ser ut är mitt mål. Ni får se vem det är senare!






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!