dag 8!

Godmorgon!




Vecka två har nu smygit sig fram och det känns hur bra som helst. Så jäkla skönt att ha världens mest peppande vän med sig vid sin sida också. Vågen halvvägs, har nu stannat på -4,5.

Behöver jag ens säga hur god middagen var igår med bästa familjen? TACOS, min favorit. Men jag åt ytterst lite för att inte chocka magen.

Idag är jag ledig, min plan är att jag ska städa och rensa ur min garderob, in med vintern och ut med sommaren. Slänga ut de gamla och in med det nya. Ska även damma och skura golven.

På eftermiddagen tänkte jag ta en långvisit nere på hammarvallen, träna kondition och styrka och efter det simma, sola och basta!








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!