dag 9

Hallo!
Idag var det jobbardag. Nu förtiden jobbar vi ju heldagar, 9-19.15.
Funkar bra tycker jag eftersom då får man fler lediga heldagar! 

Ikväll har jag PW i 30 minuter och tränat mage. Var jäkligt trött idag. Efter träningen åkte jag och hämtade ett paket från HM och oj så nöjd jag blev. För ett tag sedan köpte jag ett par höga konjaksbruna stövlar, jag älskar dem, dock tyckte jag de var lite för höga.

Men som tur är blev min mamma förälskad i (de med för hög klack!) så hon ska köpa dom av mig. Och som sagt så hittade jag dessa istället då. Jättelika bara att det är lägre klack på dessa, weeei!

Imorgon är jag ledig, då ska jag sooofta järnet på förmiddagen. Sova ut, läsa tidning, dricka te, duscha och bara ha det skönt. Nu ska jag se på Tre Kronor!

 
Mammas fina!


Mina fina!



Idag stod vågen på exakt -5kilo, känns jätteskönt att det visar resultat för allt "slit", nu är det bara 5 dagar kvar.
Är nästan helt säker på att jag kommer köra några dagar till! Men på söndag, då ska jag banne mig äta middag, M ska bjuda mig på hemlagat, mys!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!