fredag!

Trött man kan va då och ändå sov jag ut imorse. Men riktigt stolt blev jag över mig själv när jag tog mig ner till nautilus direkt när jag vaknade och PW en timme på löpbandet och efteråt körde jag alla maskiner! :)

Nu på eftermiddagen har jag varit hos mormor och morfar och fikat och umgåtts. Vi åt tunnbrödsrullar och hembakad sockerkaka, mums!

Och nu måste jag bara dela med mig av min glädje, jag är så glad och lycklig att jag spricker. I påskas fick min morfar och alla vi andra veta att han hade drabbats av en hjärntumör, alltså samma sjukdom som min pappa. Och igår fick vi veta att han svarat jättebra på alla behandlingar och att det ser jättepositivt ut. Jag blev så glad när jag fick höra detta att jag bara grät och grät av lycka! :) Eftersom jag inte längre har någon pappa så har liksom morfar blivit som min pappa, så jag kan inte ens beskriva med ord hur lycklig jag är! ♥

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, är helt slut. Kanske ska hänga med Moa om jag får lite ork någonstans ifrån. Skulle vilja sola också och laga mat och gå ut och gå och gå på bio, men nej jag är för trött!






Postat av: Malin

<3

2011-09-02 @ 17:45:57
Postat av: Elin

Vad glad jag blev att läsa detta <3

2011-09-02 @ 19:15:39
Postat av: M

2011-09-03 @ 12:49:17

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!