måndag!

Heeeey!
Helgen har bara flygit förbi för min del, har jobbat hela helgen och det har varit så mycket folk så jag har varit helt slut när jag kommit hem vid 6 tiden på kvällen.

Och jag har varit så dålig, jag har ätit middag (och efterrätt) både fredag och lördag. I Fredags blev vi bjudna hem till mamma på grillat och det kan man ju bara inte tacka nej till och i lördags blev vi bjudna på grillat hos M:s föräldrar. Så jag är inte alls stolt över mig själv just nu. Men nu är det en ny vecka, vilket innebär nya tag!

Idag skulle jag följt med Moa till ikea, men jag känner mig inte helt piggelin tyvärr. Så jag ska nog bara ligga inne i regnrusket och ha det varmt och skönt.
Det är så mysigt när det regnar, det är den enda gången jag verkligen känner att jag bara får vara inne och ta det lugnt.

Nu, te, morgontidning och nyhetsmorgon!





Postat av: sara

Du är så duktig! :) hur planerar du dörren framöver?

2011-09-19 @ 20:14:53
Postat av: sandra

tack så mycket :) förlåt men jag förstår inte, dörren? :)

2011-09-19 @ 21:32:49

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!