puuuh!

Oj vad jag har grejat idag, är helt slut!

Har kört hem lite gamla möbler till mamma, varit i k-holm med julia, möblerat om vardagsrummet och dammsugit hela lägenheten. Och nu äntligen ligger jag i soffan framför bonde söker fru!

Vardagsrummet blev skitbra, är jättenöjd, lennart snäll som han är kom och hjälpte mig att flytta ljuskronan, borra i tak, det är inte min starka sida. Efter det duschade snuskiga jag, flottig i håret, borrdamm på kläderna och bara allmänt skitig. Sen kom julia och hämtade mig så åkte vi till Katrineholm för att gå och mysa i lite affärer. Köpte födelsedagspresent åt lovisa, lunchade på sultans och hämtade hennes mamma hos frisören. Promenaden blev alltså inte av!

Nu blir det soffhäng resten av kvällen!


Snodde mammas fina ljusstake när jag var hemma hos henne!






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!