söndag!

Vilken lyckad kväll det blev igår!
Fröken Dolk bjöd in till kräftskiva, och så fint hon hade gjort!

Jag jobbade hela dagen igår, när jag kom hem hjälptes jag och M åt att slänga ihop en tacopaj för att ta med till kräftskivan. Vid kvart över sex kom Alex och Sara och hämtade upp oss. Vid sju började vi sedan äta, 20 pers. Hur kul som helst med mycket folk, hade en skitkul kväll även om vi åkte hem tidigt.

Var jätteskönt när jag vaknade imorse, mådde jättebra och kände mig pigg. Så jag gick upp och började damma och plocka undan lite disk osv. Straxt efter vaknade M, då hjälptes vi åt, M dammsög och jag bytte lakan och skurade golvet, så skönt att ha det rent överallt! :)

Snart ska jag åka ner och träna och i eftermiddag ska jag handla till personalfesten som är ikväll!









Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!