dagens!

idag har jag varit hos tandläkaren. bland det värsta jag vet. fick därmed veta att kostnaden för mig att ha "tandförsäkring" ligger på cirka fyranhundrakronor i månaden. skjut mig! det är inte billigt att leva inte.

nu ska jag snart ner och handla inför kvällens festligheter. vi ska ha det mysigt på landet. dricka vin & äta exotisk mat.


tröja & linne från hm, jeans lindex, skor lager 157, klocka ur&penn





Postat av: Emmis

Vad annorlunda att se dig i jeans! Mycket snyggt min vän :)

2012-04-30 @ 19:13:51
Postat av: Emmis

Vad annorlunda att se dig i jeans! Mycket snyggt min vän :)

2012-04-30 @ 19:14:16
Postat av: Sandra

hihi, tack så mycket emmis! :)

2012-05-01 @ 20:56:42

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!