dyrt & värt?

härnäst står det två dyra grejer på inköpslistan. min dator är gammal och seg. musknappen hakar upp sig och den är stor pch klumpig. en vit sony vaio, det vore ju fint.

det andra är en BRA kamera. som både tar fina bilder på nära håll och på avstånd. kanske inte en riktig systemkamera men något som går lite åt det hållet. jag tycker så mycket om att fota och jag börjar tycka att iphonen inte riktigt håller måttet längre. vilken av dessa tre här under borde jag ta?




              





Postat av: Emma

Helt klart Nikon 1. Lika bra som en systemkamera, gäller bbara att lära sig inställningarna. Jag hade köpt den om jag inte hade en systemkamera redan! :)

2012-04-26 @ 08:02:49
URL: http://emmavitale.wordpress.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!