måndag!

jahapp, då var den en ny vecka. igen.

herregud så fort tiden går, helt sjukt. men vart tog det fina vårvädret vägen? hoppas det kommer tillbaka till i påsk. längtar massor, att bara få vara liksom.. gå runt hos mormor & morfar i sköna kläder, leka med kusinerna, grilla, spela spel, leta påskägg och dricka massor av påskmust.

idag när jag vaknade kände jag mig återigen lite halvrisig. typ seg och yr. tittade på biggest loser finalen och drack som vanligt mitt morgonkaffe. fixade till mig lite och åkte och hämtade farmor. hade lovat att följa med henne till sjukhuset idag, och som jag ångrade det när vi väl kom fram till eskilstuna. SHIT vad jag hatar sjukhus, blev ännu mer yr när jag kom in i den vidriga luften och de vidriga lokalerna. flashbacks gånger tusen, blääää! nu sätter jag inte min fot där igen. men farmor var lycklig, hon fick sin operationstid som hon ville och gick nöjd därifrån, så nog är jag lite glad för hennes skull iallafall. 

jätteseg nu, så nu ska jag och mamman ta en liten fikapaus tillsammans och lägga oss i soffan med varsin kopp kaffe och tjattra lite.


nya tröjan som jag köpte i fredags när vi var i eskilstuna. 
80:- på rean ♥





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!