mörkare!

nytt liv, nya förändringar.

hoppas ni gillar min nya hårfärg. håret känns superfräscht mot innan, så jag är helnöjd! det är bästa anneli i malmköping som gjort mig så fin, till henne kommer jag tillbaka.

nu står mycket på agendan. ska packa upp alla väskor från helgen, åka hem till mamma och starta tvättmaskinen och åka och handla. tror jag åker till katrineholm. skönt att gå i lugn & ro. vill stanna på intersport också och se om de har någon snygg vårjacka som jag kan promenera i. städa skulle också behövas, så det ska jag göra!

puss så länge ♥





Postat av: Lollo

Kolla klubba åt mig om du ska in till stan!

2012-04-10 @ 15:04:18
Postat av: :)

åh, du blev ur snygg i håret Sandra ! :)

2012-04-10 @ 20:49:22

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!