ny vecka!

godmorgon 14 timmar senare. herregud, jag har sovit i 14 timmar, hur är det möjligt? somnade klockan åtta och vaknade halv tio då det knackade på dörren. vem vet hur länge jag hade sovit annars? tackartackar, för den väckningen iallafall!

nu har det duschats och fixats kaffe. sitter i soffan och planerar dagen, det blir en lång lista med "to do" grejer. första tjing har bilen. den ska STORSTÄDAS inuti, utanpå och tankas. usch vad jag ogillar när bilen är skitig. vill inte ens ta in folk i den, haha.

i eftermiddag kommer jag berätta om vad det "hemliga" är som jag nämnde för några dagar sen här i bloggen. jag läääängtar och hoppas att allt går som det ska. så det mesta av dagen kommer jag tillbringa med att jobba på det projektet.


dagens frukost, efter en onyttig söndagskväll!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!