städat & nytt!


nystädat hemma hos sarali, så nu är både hon och jag redo för helg! ♥


satte upp en gammal kökshylla i mitt rum häromdagen, perfekt förvaring för både skönhetsprodukter, fina klänningar & smycken som man kan hänga på stången under! ♥


dagens städar outfit!

klockan fem ska vi ses och sätta upp "korvtältet" utanför amazon. vet inte om jag har nämnt det, men mellan klockan 22.00-03.00 ikväll/natt kommer vi stå vid amazoningången och sälja grillad korv. inte det roligaste i detta väder, men vad gör man inte för sitt lag?

har hunnit med och varit och handlat lite också, köpte ett gott rödvin som jag ska dricka imorgonkväll. som jag längtar, alkistanten! haha. nu ska jag lägga mig på soffan, vila en stund och läsa dagens tidning!

önskar er alla en trevlig helg! ♥ 







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!