sunday!

åh herregud så snabbt denna helgen har sprungit förbi.

så kul den har varit. gårdagskvällen blev mycket lyckad, förade hemma hos mig och sedan drog vi hela gänget ut i nyköping och dansade hela natten lång.

idag vaknade vi rätt tidigt, klockan tio ringde klockan. skönt att gå upp skapligt ändå, har hunnit med en hel del också även fast tanken var att bara vara hemma idag. städade hela lägenheten, slängde flaskor osv. sen kom lennart och hämtade mig, vi åkte hem till mami som stod i köket och bakade & lagade mat, bästa mamman! ♥

i eftermiddag har jag varit ute och gått med jullan runt stenhammar. vi drack också lite te, pratade om lite roliga och lite mindre roliga saker & åt lite thaimat. alltså har det varit en jättemysig dag. 

nu ska jag endast bara vara hemma resten av dagen. ligga i soffan i myskläder, titta på film & äta chokladpraliner, det är lyx för mig!


bakisfrukost, hembakat & kaffe! ♥






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!