min helg! ♥

hej alla!
hur har helgen varit? jag har haft fullt upp och har varken hunnit, äta, sova eller tänka känns det som. i fredagskväll/natt stod vi utanför amazon och sålde krov, tror det blev en riktig hit. kom hem vid halv fyra (på natten!) var frusen och trött som attan. sov till klockan 11.00, åkte till jobbet. jobbade till klockan 16.00, åkte till tuna park och impuls köpte nya skor. hemma åter 18.00, klockan 19.30 kom mina gäster. vi blev rätt många och vad kul vi hade. klockan 05.00 gick vi och la oss, hihi. tack samtliga för en supertrevlig kväll! ♥

klockan 08.30 ringde klockan imorse. då var det bara att dra på sig mjukisarna och åka hem till sarali & alex för att fixa det sista inför dopet. klara med dukning & alla förberedelser klockan 11.00. hem, duscha, klä sig.
dop 12.30-15.30. nu är jag äntligen hemma och tänker fasiken inte röra många fenor till idag. även om jag borde. ska bara försöka släppa alla "måsten" för idag och vänta med dem tills imorgon istället.

ikväll tänker jag inte vara nyttig. pepsi! ♥
 

kjol monki, linne & halsband hm, kavaj tiger, armband bikbok!






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!