valborgsmorgon!

uppe med tuppen och tvättar! var verkligen på tiden, smockat i tvättkorgen.

har precis duschat och använde för första gången min nya moroccanoil. det är så ruggigt bra, för er som inte vet vad det är:

"Ett fantastiskt multi-verktyg, från en gång skadat livlöst och tråkigt hår får du med Moroccanoil Light Oil Treatment hjälp till att stärka håret, återställa glans och mjukhet. Oerhört bra absorptionsförmåga i sprött och fint hår."

håret känns jättelent och mjukt efter man har haft i det, passar perfekt till mitt trassel! ♥

nu ska jag dricka upp mitt kaffe, gå ner och byta tvättmaskin. sedan åka hem till mamma och äta "valborgsfrukost" med familjen.




renbäddat! ♥





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!