vårfärger!

hej på er!
ikväll är jag trött i huvudet och kroppen. jobbat hela dagen följt utav en timmes träning på nautilus och en PW runt stenhammmar tillsammans med emmis. kom hem runt tio. tog en dusch och slängde mig på sängen, nu står ögonen typ i kors och morgondagen är inte sämre den. fullt öööös!

sarali skickade ett sms förut, "när kommer du imorgon? det behöver verkligen städas här hemma!" söt hon är :) så imorgon åker skurhandskarna på klockan 09.30. och innan dess vill jag hinna med att ta en morgonpromenad, ställer klockan på 07.00 då, på min lediga dag. klockan 12.30 ska jag på "möte", hihi. hemlighetsstämplat än så länge, men hoppas att kunna berätta för er inom en snar framtid. åhhh, jag är så taggad!

hörs mer imorgon! ♥

beställde lite finfina kläder från hm förra veckan och de kom här om dagen.
i'm in löööv!


knallrosa linne med smala axelband och en liten ficka i ett lite "lyxigare" material!
(färgen gör sig inte alls rätt på denna bild. men ja, knallrosa är det iallafall!)


finstickat linne (missoni-mönstrat ♥) i flera nyanser av grått!
persikofärgat stort halsband & pastelliga armband!




Postat av: emmis

Riktigt duktiga var vi! Vill du köra imorgon? Lördag alltså, Julia ville festa då men vi kanske kan köra tidigt. Typ tolv :)

2012-04-20 @ 17:12:41
URL: http://emmavitale.wordpress.com
Postat av: Sandra

ja eller hur ;) jag jobbar imorgon tyvärr :( men nästa vecka!

2012-04-20 @ 18:02:20
Postat av: Anonym

Vart är halsbandet ifrån?? så himla fint!

2012-09-17 @ 11:13:45

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!