trötter!

idag har det jobbats, på lager 157. imorgon & torsdag jobbas det på rockelstad slott. lite kul med omväxling faktiskt. känns aldrig riktigt som man går till jobbet då.

kom hem till mamman direkt efter jobbet. hade världens huvudvärk, förmodligen för att jag dricker för lite vatten. måste bli bättring där. tog lite huvudvärkstabletter och mamman tog fram en STOR skål med räkor, mums! så kvällen har tillbringats i soffan och jag bara väntar på att det ska bli lördag, wohoooo!

imorgon ska lollo ta "före" bilderna och om exakt 1 månad kommer "efter" bilderna, taggadtaggadtaggad!

nu ska jag tvinga mig in i duschen, sen sova. klockan ringer 06.30, buhuuu. inte van att gå upp så tidigt direkt. nattinatti!






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!