fikapaus!

det har varit en mysig förmiddag. städat mitt rum, bäddat rent, tvättat några maskiner och duschat. vid 12 hörde jullan av sig och ville ta en fika, så jag åkte ner till affären och köpte lite ingredienser till ananaspaj (vilket jag vet är hennes favorit!) så jag slängde ihop den lite snabbt (hade fortfarande receptet i huvudet efter i fredags, hihi!) och satte på kaffe.

nu har vi suttit i några timmar och pratat om hennes resa och en hel del annat också. man blir ju inte lite sugen på att åka iväg när man såg hur brun hon var och hörde hur bra de hade haft det. men snart är det sommar och då blir det resa för min del, som jag längtaaaar!

nu ska jag ta mig i kragen och dra på mig walking kläderna!






Postat av: Jeja

OJ vad brun hon är! Lär väl känna mig tokblek när jag träffar syrran. Snygg jullan :)

2012-03-19 @ 18:43:24
URL: http://jeja-again.blogspot.com/
Postat av: julia

tack för världens godaste paj och mysigt prat :) hihi

2012-03-19 @ 23:41:46
URL: http://jryberg.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!