lördag!

hur kan man bara vakna 07.30 när man är ledig? och just bara för att jag kände att jag behövde sova ut.

nu har jag äntligen "vaknat" till liv iallafall, duschat och ätit frukost. snart ska vi ner till sabina på någon slags tillställning som vi inte riktigt vet vad det handlar om än, spännande! direkt efter är det dags för samling, taggaaa match! herregud så nervös jag är, som vanligt!

gårkvällen blev riktigt lyckad, först en trevlig middag på hemmaplan och sen vidare hem till elin med tjejerna för lite mys! 

hoppas denna eftermiddag & kväll blir lika lyckad, men först vinst! ♥

 
trött & nyduschad, godmorgon!






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!