lördag!

gooooodmorning!

sitter i soffan och slänger i mig lite kaffe. ska snart åka iväg till systemet och handla lite inför kvällen. sedan åker jag vidare till jobbet för att jobba mitt vanliga pass på lördagar, 12-16!

igår vart det fullt upp. var hemma hos sarali och städade så de skulle få det lite rent & fint till helgen. drack god capuccino och åt färska baguetter. alltid lika mysigt att komma hem till er! ♥

gick lidan med volle och snackade om allt och ingenting, mycket trevligt. klockan tre steg jag in genom dörren hemma igen. fräschade till mig lite. sedan åkte jag, lenn & lollo till eskilstuna för lite shopping. kände mig helt nöjd när jag åkte därifrån, lämnade tillbaka lite grejer och hittade lite nya.

beställde hem lite mat, tittade på let's dance och ritade lite på phonen. alltså blev det en mysig hemmakväll. ikväll blir det annat, all in! 

nu måste jag åka, hoppas ni har en trevlig helg! ♥
 


våran nya outfit på jobbet, ljusblå "boyfriendskjorta".




Postat av: Sara Li

Sötaste du! Älskar när du kommer hit :)

2012-04-01 @ 08:46:44
URL: http://slv.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!