påsk!

jag mår verkligen inte bra. när jag var ute och gick började jag känna mig svimfärdig och allt bara snurrade. jag orkade knappt ta mig hem, väl hemma slängde jag mig på sängen och svetten bara rann. efter tio minuter slutade jag svettas och vi det laget var mina kläder helt genom blöta. är det någon av er som har haft influensa eller några liknande symptom som detta? förstår verkligen inte vad det är som är fel.

när vi var hos mormor & morfar i söndags planerade vi lite inför påsken. det ska bli så mysigt att träffa släkten, äta god mat, leta påskägg och bara vara på landet och mysa runt i sköna kläder och gummistövlar. vi bestämde att vi skulle dela upp alla sysslorna i år så mormor slipper göra allt.

jag fick i uppdrag att fixa påskskinkan och baka massor av goda kakor. åhh, det ska bli så mysigt. vi åker dit fredagkväll, då ska vi grilla korv och bara mysa.


jag & mormor förra påsken!





Postat av: Sama

Bara att vila, krya på dig.

2012-03-27 @ 23:51:48
URL: http://sotss.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!