torsdag

jobbat, solat & tränat. nu är jag redo för helg, wihooo!

ligger i soffan och tittar på tv, bästa filmen på sjuan- sex and the city! ska strax hoppa in i duschen, sen är jag redo att sova, tröttare än tröttast just nu faktiskt.

imorgonbitti är det lidan som gäller sedan ska jag hem till bästaste sarali och hjälpa henne med lite städning, tvätt osv. hoppas på en kopp kaffe och en massa gos med henne och viggo också såklart!

på kvällen ska jag, mami, lollo, lennart och faster dricka vin och äta trerätters, mys!

och något som är grymt med att bo hemma är att mamma fixar så god mat, när jag kom hem från träningen vid 22 så stod maten på bordet, bästa mamman i världen kallar jag det! ♥





Postat av: Roggan

Heja Tina. Heja dig:)

2012-03-15 @ 23:30:14
URL: http://mathildarogstedt.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!