avkoppling!

nu i eftermiddag har jag suttit ute i solen och bara tagit det lugnt. känner mig fortfarande inte piggare dock. sitter framför datorn, dricker pepsi och kollar på 30 grader i februari på svt play!


jag som inte läser hade behövt lollo när jag förut skulle välja en av dessa att börja titta lite i!


det blev systrar i jeans. har läst ett tiotal sidor och den verkar bra!




Postat av: Louise

Rekommenderar 8e boken från vänster, översta hyllan. Haha!

2012-03-27 @ 20:08:06
Postat av: Lennart

Åh nej läs inte den, alla dör i slutet! :P

2012-03-27 @ 20:47:14
Postat av: Anonym

haha, jag funderade på det helt ärligt. borde inte alla kristna läsa bibeln någon gång under livet?

2012-03-27 @ 21:16:43
Postat av: Louise

Om jag hade lika mycket tid över som dig skulle jag läsa den!

2012-03-27 @ 21:23:24

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!