bästa stunden..

..är de morgnar det är helt grått ute och jag kan ta mig tid att sova till klockan nio och sedan bara få ligga kvar i sängen och läsa tidningen och titta på tv fram till klockan elva. så skönt!
 
idag ska jag ha en riktig hemmapysslardag, av både mig själv och mitt hem. det ska städas från golv till tak, noggrant! det ska bytas lakan, tvättas och skuras så det står härliga till.
 
för egen del ska jag slinga håret och sola. börjar känna mig riktigt blek. jag som annars brukar sola en eller två gånger i månaden har inte solat på över ett halvår. men nu är det dags.
 
hoppas verkligen att jag hinner med att måla min trapp och min fönsterbräda också. vitt ska det bli, och jag tror det kommer bli SÅ fint!
 
min favoritsida i tidningen!
finns alltid ett vanligt "vardagsrecept" och sedan ett "smalt & gott" alternativ, det gillar vi!
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!