helgen!

i lördags var vi några stycken som tog tåget in till e-tuna och förade hemma hos erik för att sedan gå ut på krogen. och som vi hade kul! ska nog ta och gå ut på krogen lite oftare, händer ju typ sisådär aldrig.
men iallafall, tack erik för en kul förfest och alla ni andra för en mycket trevlig & rolig kväll!
 
lördagens outfit!
 
erik hade bakat söta cupcakes som han bjöd oss på, hehe!
 
och ikväll har vi spelat match mot onyx på hemmaplan. vinst med 8-2!
vilket jäkla lag jag spelar i alltså. alla är så sjukt duktiga och nu hoppas vi på endast vinster framöver.
fortsätter i samma "anda" som ikväll kommer nog detta gå riktigt bra.
 
éfter matchen skyndade vi oss hem till solsidan. jag & lollo beställde thaimat och åkte hem till mamman där vi har haft lite söndagsmys och heta diskussioner.
 
nu är jag äntligen hemma och är så himla glad över att jag är ledig imorgon så jag kan sova hur länge jag vill (om jag vill!) och inte har några måsten.
 
hoppas ni har haft en toppenhelg, och en bra farsdag.
min och lollos present till pappsen blev 5 mål i kvällens match (och varenda ett gjorde vi tillsammans, lite skrämmande faktiskt!) hoppas han såg allt.
 
världens bästa pappa! ♥




Postat av: Rebecca

Det strålar om dig! Så vacker :)

Svar: vad gullig du är, tack så jättemycket! :)
Sandra Strömberg

2012-11-12 @ 10:10:00

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!