hem ljuva hem!

vet ni hur glad jag är? jag har i några veckor verkligen varit i behov av en ny telefon då min "mitten knapp" på min nuvarande är totalt ur funktion. så idag när jag ändå var ledig passade jag på att gå förbi expert och kolla upp priser osv.
 
jag var tydligen inte bunden till något abonnemang överhuvudtaget så jag kunde välja och vraka lite som jag ville. jag fick iallafall till ett kanonbra månadspris och ALLT ingick (Iphone 4S, spotify, samtalsminuter, sms & öppningsavgifter!) feels good.
 
dagens träning på nautan bestod av 10 minuter uppvärmning sedan 30 minuter styrka. lite trött i kroppen efter gårdagens match och strax är det dags att åka vidare för två timmar innebandy.
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!