Kvällsfika!

ikväll har sarali varit här, som vanligt på tisdagar. hon brukar komma upp efter att hon haft sina hopplektioner här på finntorp. ikväll drack vi te och åt hembakad kanellängd. eller rättare sagt, hon gjorde det. själv drack jag kaffe och åt raggmunk. var hungrig efter att ha jobbat hela dagen och dessutom har jag kännt mig lite febrig till och från under dagen så träningen avstod jag från, tyvärr. jag hoppas på att må bättre imorgonbitti så jag kan ta igen det då. men först och främst hoppas jag på att det inte blir sämre iallafall.
 




Postat av: Sara Li

Så himla mysigt!!

Svar: ja, det var mys! ♥
Sandra Strömberg

2012-11-29 @ 18:35:07
URL: http://Slv.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!