kvällsfika!

ikväll har det tränats på nautan, åkte dit direkt efter jobbet. körde en timme som vanligt.
(och det mest positiva som hänt mig i träningsväg nu under den senaste tiden är att jag nu har fördubblat min tid på plankan!) mycket roligare att träna när man ser resultat!
 
påvägen hem stannade jag till i stallet för att prata lite med sarali som alltid har lektioner härhemma på tisdagarna. hon var precis klar när jag kom förbi och var fikasugen så vi bestämde oss för att ta en kopp kaffe tillsammans uppe hos mig och mysa lite.
på fredag åker hon & A till oslo, så under helgen ska jag städa och göra lite ordning och reda hemma hos dem så att det är tipptopp tills de kommer hem på söndagkväll.
 
nu har jag precis duschat och fått undan berget med disk som jag hade samlat på mig sedan bakningen igår.
 
idag har jag varit frusen hela dagen så inatt sover jag med både morgonrock och tofflor, varmt & skönt!
 




Postat av: Anonym

Fikar upp min present som jag aldrig fick :(

Svar: massor kvar till dig! <3
Sandra Strömberg

2012-11-14 @ 14:33:32

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!