lördag!

godmorgon!
 
hade en riktig superdag igår.
på eftermiddagen åkte jag ner till mammans jobb och fick mina fötter ompysslade, och så fina de blev. tack mami! fortsatte sedan till systemet och inhandlade några av mina favoriter.
nästa stopp blev nautilus. 30 minuter på crosstrainern, 30 minuter styrka, helkropp.
 
åkte hem och gjorde mig iordning. sedan kom sarali förbi, fikade morotskaka och tog ett glas innan vi begav oss mot emma & elin som bjudit in oss på tjejkväll.
 
och så fint de hade gjort.
uppdukat bord, två rättersmiddag och allt var gott. tack tjejer! ♥
 
nu ska jag ta mig en kopp kaffe och strax åka till jobbet.
 
trevlig helg till er! ♥
 
fina fötter!
 
mina viner!
 
min mumsiga morotskaka!
 
gårdagens varmrätt - bouillabaisse!
 
gårdagens efterrätt -  creme brûlée!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!