mat & bak!

hur kunde malcolm åka ut? skit också, inge mer x-factor nu inte.
 
ikväll lagade vi, eller snarare mamma ceasarsallad till middag. en av våra favoriträtter, så himla gott och dessutom inte alltför onyttigt. och lite rödvin till det, mmm!
jag & lollo hjälptes åt med efterrätten. det blev american cheesecake i cocktailglas - varvat med digestiveblandning och färska jordgubbar. även detta är en favorit hemma hos oss.
 
provade också för första gången att baka rulltårtan på bilden nedanför. pepparkaka & saffran, ruksigt god!
kan bli en av julens favoriter?
 
nu har jag iallafall precis kommit hem och det är verkligen dags att sova. hoppas ni har haft en bra fredag. och till alla mina fina vänner som är på SHM ikväll hoppas jag speciellt har haft en toppenkväll! natti!
 




Postat av: Malin

Kan du skriva ut receptet på rulltårtan.. Det lät så gott!! :)

Svar: absolut, det ska jag göra! :)
Sandra Strömberg

2012-11-24 @ 02:56:40
Postat av: Sabina

Håller med Malin. Du måste ju ut med recepten också när det ser så gott ut! :D

Svar: ska självklart bli bättre på det! :)
Sandra Strömberg

2012-11-24 @ 15:39:32

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!