min helg!

det har tränats!
 
städats hemma hos sarali & alex!
 
innan..
 
efter..
 
matrummet!
 
haft julstök hos lovisa & gabriel i eskilstuna. bakade lussebullar och..
 
åt julbord, mums!
 
och detta blev resultatet av det jag bakade åt min bästisfamilj i fredags. lager 157:s snickerskakor & cupcakes med morotskaksbotten!
 
spelat match mot flen, vinst med 6-4!
 
och just nu har jag tagit en paus från min storstädning härhemma. det tvättas, byts lakan, dammsugs, dammas, diskas och putsas, puuuuuh!
 
och mitt upp i allt detta så har jag jobbat både lördag och söndag. vet faktiskt inte riktigt hur jag fått ihop allt denna helg, men en sak vet jag.. att det är riktigt skönt att det nu är söndagkväll, imorgon blir det sovmorgon!
 
snart är jag klar, då tänker jag åka hem till mami och ha lite söndagsmys med familjen!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!