monday!

imorse gick jag en promenad runt sjön. hur dåligt väder det än är så känner jag aldrig något hinder för att gå ut och gå. tvärtom, jag känner snarare att jag är i behov av frisk luft varje dag.
 
åkte sedan till bilverkstan och satte på mitt fixade däck som jag haft punktering på. så duktiga och snälla killar som gjorde det helt gratis åt mig, tack för det!
 
nu har jag precis kommit hem från flen. var inne och tränade på nautilus och handlade lite inför veckan, så nu har jag laddat upp skåpen ordentligt med nyttigheter.
 
dagens träningspass;
15 minuter CT - level 8
2 x 15 - biceps, bröst, triceps, mage
15 minuter CT - level 8
2 x 12 - axlar
2 x  75 sekunder - plankan
2 x 40 sekunder -  statisk sit-up
 
nu ska jag fylla på med lite energi och göra mig en kopp kaffe (i mina nya fina muggar!) och ladda om inför en och en halv timmes innebandyträning!
 
mina nya fina muggar! ♥
har letat länge efter några mindre koppar och äntligen hittade jag några som föll mig perfekt i smaken!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!