natti!

hallå mitt i natten!
en liten uppdatering från dagen.
 
mamma och jag var som sagt en snabbis i katrineholm idag och fikade på sultans och gick en sväng på stan. egentligen var tanken att vi bara skulle göra några ärenden sedan åka vidare till rusta osv. men det fanns så mycket fint i butikerna i stan så vi blev kvar där. åhléns är verkligen en av mina favoritbutiker, skulle kunna gå där inne i timmar.. och jag som inte skulle köpa något hittade självklart både det ena och det andra (bilder kommer imorgon!) blev inga större summor så jag överlever. blir dock vatten och bröd för min del resten av månaden.
 
när jag kom hem så åkte jag direkt vidare till malmköping till min fantastiska KBT-terapeut som jag träffar lite då och då. egentligen gillar jag inte att prata om sådant, men för er som kanske skulle behöva/vill prata med någon så är den här tjejen helt fantastisk (och därför skriver jag det här som en rekommendation!)
 
KBT (kognitiv beteendeterapi!) innebär i en kort sammanfattning, att man ändrar ett oönskat beteendemönster. och det kan ju innebära en heldel, vissa har större problem och andra har mindre. det kan vara allt ifrån att man alltid kommer sent hur lång tid man än har på sig, eller att man har en fobi för ormar/djur/höjder eller liknanade. eller grövre problem som panikångest, socialfobi osv. ja, listan kan göras lång.
 
vid klockan fem kom iallafall elin förbi. vi fikade och bara hängde i soffan och pratade och bara myste i några timmar tills det var dags att åka tillbaka till katrineholm för att spela match.
 
och denna gång gick det riktigt illa, men det är sånt som händer och det är bara att gå vidare även om det värsta jag vet är att förlora.
 
nu har det duschats och ätits kvällsmål -kvarg med funlight, mmmm eller?
 
hoppas ni har haft en toppen onsdag!
nu ska det sovas, återkommer imorgon. kram så länge!
 
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!