tisdag!

godmorgon!
 
ligger och kollar nyhetsmorgon och kom och tänka på att det nu inte är långt kvar tills julkalendern börjar.
och helt seriöst så räknar jag (typ!) dagarna.
finns ingen julkalender i världen som kan mäta sig med mysteriet på greveholm och i år kommer uppföljaren. 17 dagar kvar, kommer bli många tidiga morgnar framöver alltså.
 
kom då också och tänka på att dessa tofflor är någonting som står rätt högt upp på min önskelista!
 




Postat av: Linn

Tihihi, jag räknar också dagar till julkalender börjar :p Men även till advent, jag bara är älskar juletider :D Ha en superbra dag gumman! <3

Svar: jag med, mysigaste tiden på året! :) detsamma gullis du <3
Sandra Strömberg

2012-11-13 @ 08:54:54

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!