torsdag!

idag har det jobbats hela dagen. försov mig för typ första gången på fyra år, haha. en helt vanlig torsdag dessutom. bra jobbat.
 
efter jobbet åkte jag iallafall direkt ner till nautan för en timmes träning med emma.
var riktig seg i kroppen idag. hoppas verkligen på att vara piggare imorgon, då jag tänker köra hårt!
 
känner tyvärr att jag har tappat lite av kontrollen både när det gäller träning och mat. eller egentligen går det ju lite hand i hand. jag har nu slarvat lite med maten, då jag inte äter alla fem målen utan oftast blir det bara tre. och då tappar man lite av orken och orkar därför inte träna lika hårt osv. det blir som en ond cirkel liksom. dåligt av mig men det är ju bara att ta nya tag!
 
det är flera av er som har frågat hur det ser ut på utsidan där jag bor. och så här ser det ut på kvällstid. inte det charmigaste direkt, men det kommer bli! tänkte göra lite decemberfint nästa vecka.
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!