äntligen hemma!

det har varit en lång dag, men väldigt bra. har jobbat i stort sett hela dagen. dock inte fått så mycket gjort, då jag mest bråkat med excel och skrivare. jag skulle verkligen vilja lära mig alla de där microsoftprogrammen, är ju sjuktbra att kunna. det får bli ett av mina mål år 2013.
 
efter jobbet åkte jag direkt ner till nautan. körde stenhårt i en timme.
15 minuter crosstraining - högintensivt
15 minuter styrka - armar
15 minuter crosstraining - högintensivt
15 minuter - planka, statisk sit-up & mage
 
kämpigt att ta sig ner, men fantastiskt skönt när man är klar.
 
efter träningen åkte jag direkt hem till mamman som ville att jag skulle komma över och kolla fotbollen.
var i ett skapligt chocktillstånd när hon ringde på dagen och frågade; "kommer du över och kollar fotbollen ikväll?"
haha, mamma som hatar fotboll över allt annat! (typ!)
 
iallafall, ikväll så har jag alltså hängt med mamma och lennart framför tvn, lollsen är i örebro. OCH VILKEN JÄVLA MATCH DET VAR! kan vara det bästa, sjukaste och den mest underhållande fotbollen jag någonsin sett. och för första gången i mitt liv så är jag fruktansvärt stolt över vårat landslag!
 
världens snyggaste man!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!