breakfast in bed!

godmorgon eller godförmiddag!
imorse var jag pigg trots en sen kväll igår.
klockan sju imorse åkte jag in till flen och tränade. skönt att börja dagen med det tycker jag. totalt blev det 45 minuter kondition och 30 min styrka, dagens pass;
25 min crosstraining
15 minuter styrka - armar, axlar
30 minuter cykel
15 minuter styrka - mage, planka
5 minuter stretch
 
direkt efter träningen svängde jag förbi jobbet och lämande av allt porslin som jag köpte på ikea igår.
nu är jag hemma, nyduschad, med morgonrock, i sängen och äter frukost. tänker ligga här och dricka latte, läsa dagens tidning och bara vila fram till 11.40 då efter tio slutar. sen är det fullt ös igen.
 
vad mörkt det börjar bli, var typ kolsvart ute när jag åkte till gymmet!
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!