godmorgon!

hade ställt klockan på att gå ut och gå imorse. kan ju säga att det gick sådär. har sovit med öppet fönster inatt och fyfarao vad kallt det var när jag vaknade, eller varmt under täcket men kallt i lägenheten. så hade inte alls någon lust att gå upp längre då, så jag tog mig en "sovmorgon" istället.
 
ska strax åka till jobbet, heldag står på schemat. och i eftermiddag kommer bästa lollsi hem från örebro, då ska hon och lennart komma förbi och fika hos mig på lager, weeei. och ikväll ska vi alla ha fredagsmys hos mami på broge, plankstek & x-factor, längtar!
 
ha en bra fredag alla, snart helg!
 
den här tröjan köpte jag samtidigt som fåtöljen häromdagen, fick massor av rabatt på den med. världens gosigaste och snygg dessutom! och jag var verkligen i behov utav en tjocktröja, så nu kan jag äntligen dumpa mina gamla och urtvättade.
 




Postat av: Elin

Den där tröjan gillar jag skarpt!:)

Svar: tack gullis, jag med! ;)
Sandra Strömberg

2012-10-26 @ 12:11:08

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!