green-chai!

imorse ringde klockan tidigt tidigt, hade tid hos läkaren i eskilstuna klockan 8.30 så det var bara att pallra sig upp.
 
men jag är så glad, för det gick så bra. han sa att det läkt fint och att mitt tryck var alldeles perfekt. har dock fått lite sämre syn så han tyckte jag skulle införskaffa mig ett par glasögon eller linser. men det får vänta, just nu är jag glad att jag kan se så pass bra som jag gör! får dock inte börja träna innebandy än, men jobba & gymma får jag göra och det känns skönt. blir nog ett gympass senare idag, wihooo!
 
påvägen hem stannade jag på coop i tuna och handlade lite mat. och till ett bra pris köpte jag också pernillas nya bakbok "pernillas praliner" till min samling.
 
nu- efter tio, frukost & en kopp chai!
 




Postat av: Sofie

Åhh vad skönt att höra! :)

Svar: känns jättebra! :) hur mår du?
Sandra Strömberg

2012-10-11 @ 20:50:11
Postat av: Sofie

Jag mår bra! :) men jag vill ha dina kakor!!!! Mumsigt, men godsaker får vänta en stund till :)

Svar: skönt att höra! :) jag vet hur det känns ;) bara att stå ut!
Sandra Strömberg

2012-10-13 @ 00:45:28

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!