helt slut!

så gulliga tjejer som rekommenderade mig att avstå från träningen, tack!
 
hade tänkt träna på nautan ikväll mellan sju och halv nio, det gick inte. kroppen är som förlamad. har hållt igång sedan klockan åtta imorse och klockan fem slog det till rejält. kändes jobbigt att bara behöva gå ut till bilen och köra hem från mamman. nu ligger jag iallafall nerbäddad i soffan framför bonde och snart börjar berg flyttar in. valde ju iallafall rätt dag att vara sjuk på, skämtosido. innebandyträning inställd och bra kvällsprogram.
 
hade som sagt mycket på planeringen idag som iallafall hann bli gjort innan jag däckade ihop.
har bland annat köpt en ny bil och den är så fin, och äntligen blev det gjort. har letat till och från under ett tag men aldrig hittat den rätta. svårt att hitta en bil som man tycker är både i rätt prisklass och i bra skick. men nu fann jag min dröm!
 
tog med mig bilen hem direkt och storstädade både den och den gamla, från topp till tå. utsida och insida.
åkte hem och fixade lite mat åt lägertjejerna och sedan bjöd mamman på min favvomat raggmunk, bästa mamma!
 
ikväll skulle jag åkt hem till elin & emma och mysa lite och äta lite av deras nybakta bullar, och som jag hade längtat. men jag känner mig för hängig och ser ut som sju svåra år. tur att vi ses på fredag istället!
 
och imorgon kan jag verkligen inte vara sjuk, ännu mer på planeringen då. så nu måste det kureras, renbäddad säng & en stor kopp te!
 
nerbäddad!
 
raggmunk & keso, mums!
 
renbäddad säng!




Postat av: emmis

mysis! du är lika fin som alltid :) och jag vill se bilen! hihi

Svar: men vad gullig du är, känner mig dock inte så fräsch! hur mår du nu? <3
Sandra Strömberg

2012-10-31 @ 22:07:04

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!