it's over!

jahapp, då var det över- jag är i mål! härlig känsla.
 
igårkväll var vi på bio som sagt. först gick vi ut och åt på akropolis, jag valde en mumsig stor räksallad. vi såg hypnotisören och bokstavligt talat- fy fan vad bra den var! älskar svenska filmer.
 
sov över hos en kompis i e-tuna inatt så blev lite tidig till jobbet. men nu ska det iallafall jobbas hela dagen sedan vidare direkt till k-holm för 2 timmar innebandy. längtar tills klockan är 22.00 och jag ska lägga mig i soffan hemma och titta på någon bra film, somna där och inte ställa en enda klocka utan bara sova tills jag vaknar, kan inte ens minnas när jag gjorde det sist.
 
imorgon ska det tas efterbilder och vägas in, can't wait!
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!