komplett!

på något sett så började vi prata om finserviser igår när vi var påväg till träningen.
och det fick mig att börja tänka på hur jag vill fullända min servis. farmor är den som har sett till att jag har en komplett uppsättning med äkta silverbestick (12 av varje!) av märket gammal fransk. åh, de är så fina och aldrig använda. längtar till den dagen jag bor i ett stort hus där jag kan bjuda hem alla på middag och inviga mina bestick.
 
tallrikarna som jag fått  i julkapp från mamma, mormor & morfar under några år är från ikea. kanske lite ocharmigt men jag tycker att de är så fina och tidlösa! har fulluppsättning där också, alltså 12 av varje. förrätt, efterrätt & varmrättstallrikar.
 
glasuppsättningen från åhléns med namnet harmoni saknar jag en hel del utav.
så det kommer jag önska mig vart efter och under de kommande åren.
 
och sen så är det bara en kaffeservis som saknas.
har dock inte hittat den perfekta, så det får vänta ett tag!
 
 
 
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!