kvällsmys!

godkväll!
kan ju börja med att säga att den här dagen har verkligen bara sprungit iväg.
massor av folk på jobbet. många som är fikasugna när det är höstlov verkar det som, kul!
 
på min lunch åkte jag hemåt en sväng och fixade iordning lite mellis åt lägerbarnen. sedan tillbaka till jobbet och direkt efter stängning åkte jag ner till nautan och körde en timme. blev 30 minuter cross och 30 minuter styrka, som vanligt med andra ord.
 
vid halv nio kunde jag äntligen åka hem till mami för att mysa & fika med mina fina gulliskusiner.
skulle verkligen kunna pussa & krama ihjäl dem. hatar att de bor så långt bort, mina bästa! ♥
 
nu iallafall ligger jag äntligen i sängen med dagens tidning som ska läsas, efter det är det tack & godnatt för idag!
 
hejdå kramar! ♥
 
fikade & tittade på invigningen av den nya nationalarenan!
 
sötis noah och jag delade fåtölj, mys! ♥
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!