lördag!

godmorgon!
 
hade en jättemysig kväll igår tillsammans med familjen. vi provade på ett helt nytt recept som jag hittat på internet. quesadillas med kyckling, och mums så gott det var. lennart sa till och med att det var bland det godaste han har ätit. vi delade på en flaska rött och jag grejade iordning en pepparkakscheesecake till efterrätt. den var också god, var dock första gången jag gjorde den så nästa gång ska jag finjustera lite och göra ett eget recept, precis så som jag vill ha den.
 
sov över hos mami och var därför uppe med tuppen imorse. åkte ner och tränade på nautilus vid åtta, så härligt att vara för sig själv. dagens pass blev en halvtimme kondition och en halvtimme styrka. ska så småningom börja köra lite mer kondition och mindre styrka, men just nu trivs jag med det här upplägget.
 
nu har jag precis duschat. sitter i morgonrocken framför nyhetsmorgon och ska äta lite frukost, läsa tidningen och dricka en stor kopp kaffe. sen måste jag förbereda lite inför kvällen och klockan tolv åker jag till jobbet några timmar, sen är det feeeest!
 
trevlig helg till er och kom ihåg och njut av det härliga vädret, kram!  
 
kyckling-quesadillas med guacamole och en god sallad!
 
krämig pepparkakscheesecake!
 
tidig morgon på gymmet!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!