match!

om man nu får skriva bajs, skits, fans, helvets, jävla, skit så gör jag det nu. för det är exakt så jag känner. hur fan kan man förlora med 7-6 när man ledde det hela med 5-1? alltsååååååå, sämst. är så jävla besviken på mig själv, var helt jävla rutten. nu är vi matchfria i 3 veckor. blir hårdträning nu, intervaller så det heter duga. fixa linser så att jag ser bättre, linda om klubban så att jag kan skjuta, bolla hemma- varenda ledig sekund, typ.
 
nej, nu ska jag sova och hoppas på att allt känns lite bättre imorgon.
 
inte fina händer, men fina naglar! permanentlack som sitter i flera veckor, sofie är bäst!




Postat av: okänd

Du var en av dom bästa på planen!! Sen att förlora med 6-7 efter en klar ledning handlar bara om otur! Hade ni haft lite tur med er så hade ni fått in några mål till och kanske inte släppt in så många. Men man får se det från den ljusa sidan ni är ett helt nytt lag och detta är bara början på något stort! Jag tror på er! Nu är det bara upp till er att göra det samma så kommer ni snart att lyckas. Jag lovar!

Svar: oj, tack! det var kul att höra, kändes dock inte så. också riktigt kul att höra att du tror på oss, synd att du inte "vågar" skriva ditt namn bara. men tack iallafall för så fina ord!
Sandra Strömberg

2012-10-25 @ 19:35:17

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!