min dag!

åt snabblunch/middag med mamma & lennart tidigare idag. jag bjöd på färska frallor med curryröra och grillad kyckling. så enkelt & så gott, mums!
 
åkte sedan vidare hem och lämande all mat och började förbereda lite inför lägerveckan. och ikväll har det tränats innebandy, gick sådär va. och en hel vecka kvar tills nästa träning, buhuuu. onsdagsträningen är inställd vilket betyder att jag helt enkelt får köra hårdare på egen hand. men nu är jag trött och ska strax sova, jobb & träning står på schemat imorgon. men först ska jag titta klart på jenny strömstedt, mycket bra program.
 
någon som vill ge mig den här? löv it.
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!